Про компанію

Історія еспресо налічує понад 100 років. З італійської родзинки еспресо перетворився на всесвітньо популярний напій-делікатес. Якістю запропонованого еспресо можна виміряти рівень професіоналізму персоналу будь-якого закладу.

1995 року «Дім Кави» вперше запропонував мешканцям України високоякісні складові успіху: кава швейцарської обжарювальної компанії Blasercafe та кавоварки найвідомішого італійського виробника Saeco. Неважко запропонувати якісний продукт. Складніше утримати якість довгі роки.

Вже понад 23 роки «Дім Кави» задає стандарти якості всієї продукції: напоїв, кави, кавового обладнання для дому та бізнесу. Тільки високоякісна кава незмінної Blasercafe, італійські виробники кавового обладнання для будь-яких потреб та можливостей: інноваційні De`Longhi, модні Philips Saeco, традиційні Gaggia, блискучі Elektra та Faema, а також величезний вибір професійних кавомолок таких брендів, як Mazzer, Macap, Mahlkön.

«Дім Кави» не тільки пропонує все необхідне для приготування цього вишуканого напою, а й навчає всім стандартам та технікам приготування. Ви отримуєте професійну консультацію щодо вибору кави та кавового обладнання. А при покупці кавоварки менеджер «Дім Кави» безкоштовно навчить вас усім премудростям приготування улюблених напоїв на кавоварці.

Зайшовши в «Дім Кави», ви потрапите в дивовижний світ культури еспресо, наповнений ароматом свіжозмеленої кави, і отримаєте дивовижний досвід співпраці та спілкування, який захочеться повторювати знову і знову.

Історія компанії

  • 1995

    Петер Вермут приїжджає до Санкт-Петербурга на запрошення однієї круїзної компанії, щоб обладнати круїзний корабель кавовим обладнанням. Погулявши містом і поспілкувавшись з пітерцями, він зрозумів, що країні катастрофічно не вистачає гарної кави. Там же, у Санкт-Петербурзі, він знайомиться з однодумцем, харків'янкою Тетяною Парамзіною, яка вмовляє його розпочати просування еспресо-культури саме з Харкова. До Харкова Петер привозить свою кавоварку Saeco Family, яка вражає всіх, хто її бачить, своїми занадто компактними розмірами, повною автоматикою та шикарним еспресо. Кавоварка стає настільки популярною, що Петер із Тетяною вирішують завезти в Україну кавоварки італійської компанії Saeco (яка вже на той час була всесвітньо відомим виробником еспресо), які він зможе завезти безпосередньо з Італії. Заодно вирішують ввезти в Україну каву, яку обсмажував на своєму заводі в Берні добрий друг Петера Маркус Блазер. 20 травня 1995р. вважається днем народження «Дім Кави».

  • 1996

    Розпочинається активна участь у виставках по всій Україні. І кавоварки, і кава швидко здобули популярність. Тому було вирішено відкрити перший унікальний у своєму роді магазин із продажу кави та кавового обладнання.

  • 1998

    Харків - Відкривається перший магазин «Дім Кави» на вул. Сумський, 73. Асортимент: Blaser Ballerina, Opera, Orient; кавоварки Saeco: Twin, Family та Big Container. Формат магазину (продаж кави та кавоварок з можливістю дегустації) виявився настільки популярним, що з...

  • 1999

    Починається розвиток дилерської мережі. З'являються подібні магазини у Полтаві та Тольятті.

  • 2000

    Магазин на Сумській не може вмістити всіх бажаючих, тому у Харкові відкривається ще один «Дім Кави». Розширюється асортимент кави, напоїв та, звичайно ж, кавоварок.

  • 2001

    «Дім Кави» підкорює столицю. Відкривається магазин у Києві. З'являється фірмовий цукор та пакети (дрібниця, а приємно).

  • 2002

    У «Дім Кави» встановлюють першу професійну кавоварку Saeco. Із цього моменту значно змінюється якість напоїв. У зв'язку із цим в асортименті з'являються кавоварки Gaggia, які навіть у домашньому форматі готують на рівні професійних. Так само змінюється і подача напоїв: до чашки еспресо додається вода та таця.

  • 2004

    Приготування кави та капучіно вже повністю перейшло на професійний рівень. З'являється в побуті термін «бариста» та «латте-арт». Змінюється кавова картка.

  • 2005

    «Дім Кави» відкривається у Росії, м. Білгород. Активно починає розвиватися мережа магазинів у Росії.

  • 2006

    Співробітники «Дім Кави» відвідують завод Blasercafe у Берні і на власні очі бачать весь процес виробництва кави. Також вперше співробітники представляють «Дім Кави» на Українському чемпіонаті бариста, що надихає на проведення першого регіонального чемпіонату бариста серед представників торгової марки «Дім Кави».

  • 2007

    До цього моменту мережа «Дім Кави» налічує вже 48 магазинів по Україні та 8 – по Росії. Учасники від «Дім Кави» стають фіналістами українського чемпіонату бариста. Розпочинає свою діяльність тренінговий центр «Академія Дім Кави». До Нового року на полицях з'являється кавоварка під власним брендом – Blaser Star!

  • 2008

    «Дім Кави» бере участь у Всеукраїнському чемпіонаті бариста та займає ІІІ, IV та VI місця. Анастасія Солопіхіна (III місце) та Олена Авдєєва (IV місце) виступають поза конкурсом на Національному чемпіонаті бариста у Швейцарії, де захоплюють усіх рівнем техніки та креативністю. Відкривається Школа бариста, де кожен бажаючий може пройти навчання професійного приготування напоїв на основі кави. Цього ж року з'являється оновлений стандартизований дизайн кавового куточку Blasercafe та «Дім Кави». Корпоративні кольори: червоний, золотий, білий, чорний.

  • 2009

    «Дім Кави» розширює асортимент! Вперше на полицях з'являється чай. В асортименті «Дім Кави» з'являється знаменита кава Kopi Luwak від Blasercafe. Вперше представник ТМ «Дім Кави», а саме Анастасія Солопіхіна стає чемпіоном України, перемігши в Національному чемпіонаті бариста, а в Росії вперше «Дім Кави» бере участь у Російському чемпіонаті.

  • 2010

    «Дім Кави» розпочинає випуск власної спеціалізованої газети про каву «Кавоварка». Співробітники «Дім Кави» Алла Єфремова завойовує першість України у національному чемпіонаті «Латте-арт», а Вікторія Власенко – у чемпіонаті «Кава та алкоголь».

  • 2011

    Вперше в «Дім Кави» з'являються італійські кавові бренди Cellini та Gaggia. «Дім Кави» проводить перший Регіональний чемпіонат з Латте Арт та Кап-тестінгу. Ексклюзивно у «Дім Кави» з'являється унікальний на українському ринку продукт «Handpresso». Завжди з тобою еспресо, якщо є Handpresso!

  • 2012

    На сьогоднішній день мережа «Дім Кави» налічує 90 магазинів «Дім Кави» та 47 кавових куточків Blasercafe по Україні, 14 магазинів та 25 куточків по Росії. Є ексклюзивним представником трьох кавових брендів, одного чайного, ексклюзивним та офіційним представником дванадцяти брендів кавового обладнання. Бере активну участь у світовому кавовому суспільному житті, розвиваючи культуру споживання еспресо в Україні та Росії.

  • 2013

    Розвиток кавової культури продовжується! Вперше у світі «Дім Кави» проводить Дитячий регіональний чемпіонат бариста. Беруть участь діти представників «Дім Кави» від 5 до 13 років. Учасники 5-6 років виступають на повністю автоматичних кофемашинах за обмеженою програмою (готують презентацію, 2 еспресо та 2 капучіно). Учасники від 7 років виступають на професійному кавовому устаткуванні та вже за повною програмою (включаючи авторський напій).

  • 2014

    Головною подією року стає відкриття кавового комплексу «Плетнівський» у Харкові. Тут представлені та повноцінно працюють діючі франчайзингові моделі компанії: «Дім Кави», Coffeelaktika, Хлібниця. У кавовому комплексі відкрито дитячий куточок та проводяться екскурсії в єдиному в Україні кавовому музеї. Для зручності клієнтів біля комплексу, розташованого практично у центрі міста, починає роботу сервісний центр. Нестабільна політична та економічна ситуації в країні дають поштовх розвитку мережі за кордон: два магазини Дім Кави працюють у найбільших грузинських містах – Тбілісі та Батумі, і ще один відкритий у столиці Литви Вільнюсі.

  • 2015

    На сьогоднішній день компанія «Дім Кави» налічує 79 магазинів «Дім Кави» в Україні, 14 в Росії, мережу в Грузії, що активно розвивається, і представництво у Вільнюсі, 65 кавових куточків в Україні і 29 в Росії, 17 кавових студій Coffeelaktika і продовжує розвиток і розширення мережі.

«Дім Кави» – це бізнес із необмеженими можливостями для розвитку

«Дім Кави» – це унікальне зібрання найкращих брендів кави, кавового обладнання та супутніх товарів під одним дахом!